1.  Üldiste tingimuste kehtivus

1.1 Üldised tingimused kehtivad www.jalavari.ee klientide (edaspidi Klient) ja www.jalavari.ee omaniku vahel:

Ettevõte
JALAVARI OÜ

REG. NR. 14242758

Info@jalavari.ee

1.2 Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3 www.jalavari.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.jalavari.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.4 www.jalavari.ee ja Klient soovivad kaubelda www.jalavari.ee kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. www.jalavari.ee koduleheküljel tellimust vormistades ning maksmist  sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

2.  www.jalavari.ee hinnakiri

2.1 www.jalavari.ee koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta  (v.a. kampaaniate raames)

2.2 www.jalavari.ee jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse kinnitusel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

3.  Tellitud kauba eest tasumine

3.1 Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.

3.1.1. Pangaülekandega arve alusel.

3.1.2. Ettemaksu arve alusel tasumisel saadetakse Kliendile e-mailile arve, mille tasumiseks on aega 1 tööpäev. Kui laekumist pole toimunud 1 tööpäeva jooksul, siis tellimus tühistatakse.

4.  Tellimuse tühistamine ja tagastamine

4.1 Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ülekande sooritamist,  kuid enne toodete väljastamist www.jalavari.ee poolt,  tellimus tühistada.  Sellest tuleb teavitada kirjutades info@jalavari.ee. Makse tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes peale avalduse esitamist.

4.2 Toote tagastamine Viljandi Männimäe Selveri Smartposti või Omnivasse telefonile 5100373. Pakki lisada enda andmed.

4.4 Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest www.jalavari.ee poolt.

4.5 Kauba tagastamise kulud kannab Klient.

4.6 Kui Klient soovib saadud toote ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, tasub ta tagastuskulu.

4.7 Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab www.jalavari.ee endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast.

4.8 Praaktoote tagastamisega seotud kulud katab JALAVARI OÜ.

Transport

  1. Kohaletoimetamine

1.1  Kiendil on võimalik valida 3 (kolme) kohaletoimetamise viisi vahel:
1.1.1 SmartPost pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires.
1.1.2 Omniva vahendusel Eesti Vabariigi piires .

1.3  Tellitud kaup postitatakse 2-5 tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist www.jalavari.ee arveldusarvele. Makseid kontrollitakse kell 12:00.
1.4  Postitused tehakse E-R. Kui tellimus on sooritatud riikliku püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.
1.5  Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile.
1.6  Sihtkoha muutumise korral palub www.jalavari.ee Kliendil uued andmed teavitada nii kiiresti kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine www.jalavari.ee poolt enam võimalik. Sellisel juhul saab klient muuta kohaletoimetamise teenust pakkuva ettevõtte klienditeeninduse abil.
1.7 Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kohaletoimetamise aeg. www.jalavari.ee tuletab meelde, et Kliendil on oluline märkida tellimust esitades korrektsed andmed (mobiiltelefoni number, e-posti aadress, pakiautomaadi asukoht ). www.jalavari.ee ja koostööpartnerid ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.